niedziela, 24 stycznia 2016

Witajcie

     Pewnego weekendowego wieczoru dwie przyjaciółki stwierdziły, że jest im nudno. 
     — Kasia, chodź napiszemy opowiadanie. Nie będziemy tego udostępniać, tylko tak dla siebie. — odezwała się Patrycja. 
     — Dobra. To ja napiszę dwa zdania, a ty dokończysz swoimi dwoma zdaniami. — zgodziła się Kasia. 
     Siedziały tak, wymieniając się laptopem i stworzyły coś. Spodobało im się to, więc wstawiły ja opowi.pl, gdzie ludzie patrzą tylko na błędy, a nie na fabułę, lecz ludzikom z opowi się to badzo spodobało, dlatego napisały rozdział pierwszy. Oni chcieli więcej i tak powstało "W sidłach zniewolenia". 



     Hej tu Kasia. Chciałam wam przedstawić krótko, jak to wygląda, że opowiadanie piszą dwie osoby i pokazać historię powstania "W siłach zniewolenia". 
     Rozdziały będą się pojawiać raz lub dwa w tygodniu. Czasami, jak wystarczy nam czasu, więcej. 
     Jako, że "W sidłach zniewolenia" jest młodym blogiem, prosimy o komentarze, gdyż nie wiemy, czy ktoś byłby zainteresowany czytaniem tego opowiadania. 

     Czekamy na was!!!! :D

2 komentarze:

  1. Podpisuję się pod Twoim postem w całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak najbardziej serdecznie Wam kibicuję i będę czekała na rozwinięcie akcji. Prolog naprawdę mnie zainteresował. Od czasu przeczytania "50 twarzy Greya" nie miałam styczności z erotycznymi wątkami w opowiadaniach, więc jak najbardziej będę tu wpadać. :D
    Informujcie mnie o nowych postach, dziewczynki! Buziaki. <3

    OdpowiedzUsuń